Jaarvergadering + Kaartavond 2023

Dit jaar zal de jaarvergadering en aansluitende kaartavond met mooie prijzen plaatsvinden op vrijdag 17 november 2023 vanaf 20.00 uur in locatie Dorpshuis plein 13, grote zaal, Pastoor van der Plaatstraat 13A te  te Rijpwetering. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.

Poldertocht 2023

zondag 3 september vindt de jaarlijkse poldertocht plaats. 6,12 en 20 km. Startlocatie bij de fam. Van Schie aan de Klaverweijdeweg 15 te Hoogmade. Stempelpost 01 door IJsclub Rijpwetering bij fam. Van Ruiten aan de Frederikskade 4 te Hoogmade. Inschrijven via www.poldertocht.com

aanplakflyer

Jaarvergadering + Kaartavond

De jaarvergadering  en aansluitende kaartavond zal plaatsvinden op  vrijdag 13 januari 2023 vanaf  20.00 uur in locatie Dorpshuis Plein 13, Pastoor van der Plaatstraat 13A te Rijpwetering.

Poldertocht 2022

Zondag 4 september 2022 staat gepland: dé unieke wandeltocht dwars door het groene polderhart van de gemeente Kaag en Braassem. Startplaats  Rijnsaterwoude.

Jaarvergadering  + Kaartavond

Dit jaar zal de jaarvergadering en aansluitende kaartavond plaatsvinden op vrijdag 19 november 2021 vanaf 20.00 uur in locatie Dorpshuis plein 13, Pastoor van der Plaatstraat 13A te  te Rijpwetering. Mochten door onvoorziene omstandigheden m.b.t. extra coronamaatregelen de vergadering niet kunnen plaatsvinden laten wij dit z.s.m. weten.

Poldertocht 2021

Zondag 5 september 2021  staat (onder voorbehoud) gepland: dé unieke wandeltocht dwars door het groene polderhart van de gemeente Kaag en Braassem. Startplaats is dit keer Rijnsaterwoude.

Wandel mee èn steun het Liliane Fonds
Een deel van de opbrengsten uit de inschrijfgelden is bestemd voor de Monique Velzeboer Foundation / Liliane Fonds.  Dit goede doel ondersteunt kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden, zodat ze mee kunnen doen en meetellen in hun eigen lokale gemeenschap.

Alle informatie vindt u op www.poldertocht.com